Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniej
Warszawa, 22 stycznia 2018 r. 28 stycznia to wyjątkowy dzień dla każdego z nas. Tego dnia w Europie obchodzony jest Dzień Ochrony Danych Osobowych. Niemal w każdej sekundzie informacje o nas są zbierane i wykorzystywane przez r
Wyjątkowo cicha, oszczędna i inteligentna – marka Freggia wprowadziła nową linię zmywarek do zabudowy. Modele o szerokości 60 i 45 cm charakteryzują się wysoką oszczędnością energetyczną, minimum na poziomie A++ oraz wyk
W przypadku gdy z racji wieku sprawność dziadków się zmniejsza, z okazji ich święta warto wyjść z prezentowymi pomysłami poza szablonowe kwiatki, laurki, czekoladki i prozdrowotne mikstury. Pomagając w dostosowaniu łazienki
Dach gotowy na jesień, czyli jak przeprowadzić samodzielny przegląd pokrycia, stolarki i orynnowania10.10.2017Jesienna aura, choć początkowo cieszy oko feerią barw, jednocześnie stanowi prawdziwy test dla szczelności dachu na
Warszawa, styczeń 2021Dodatki – dusza wnętrzaDekoracje, lampy, wazony Monnarita – naturalnie piękneDodatki to często niedoceniany element aranżacji wnętrza. Niesłusznie – bowiem dobrze dobrane, mogą całkowicie odm
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce …
Płytki na taras i do ogroduWykonane z gresu płytki tarasowe o grubości 2 centymetrów są odporne na warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne, wilgoć, środki chemiczne czy zabrudzenia. Ich gęsta struktura zapewnia stabilne
Dolce Vita! – włoski klimat w kuchni o każdej porze rokuWłosi uwielbiają jedzenie i długie biesiadowanie przy stole. Ich kuchnia to przede wszystkim miejsce przytulne, pachnące aromatycznymi przyprawami i świeżo zmieloną k
Informacja prasowa Warszawa, 12 stycznia 2021 r.Notowana na rynku głównym GPW spółka kosmetyczna Miraculum w grudniu 2020 roku osiągnęła 1,7 mln przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzros