Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó
Warszawa, 15.02.2018 r.Informacja prasowaNie od dzisiaj wiadomo, że bliskość natury ma na człowieka dobroczynny wpływ. Obcując z przyrodą możemy się zatrzymać, złapać oddech i nabrać dystansu do otaczającej nas rzeczyw
W dniu rozpoczęcia największych targów instalacyjnych w Polsce przypominamy, jakie łazienkowe trendy zapowiedziano na ten sezon podczas otwierających rok targów imm cologne i zastanawiamy się, które z nich znajdą odzwierciedle
Informacja prasowaWarszawa, 13 stycznia 2020 r.InventionMed w 2019 pozyskał ponad 20 mln złotych dotacjiInventionMed, technologiczna spółka z branży medycznej w minionym roku pozyskała środkina rozwój swoich projektów o ł
Warszawa, 18.04.2018 r.Informacja prasowaNasz styl życia zmienia się, a wraz z nim ewolucję przechodzą nasze domyi mieszkania. Coraz ważniejsza staje się strefa dzienna, otwarta, gromadząca wszystkich domowników i gości. Zn
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Prezentowy niezbędnik domatora: 10 pomysłów na idealny prezent pod choinkęTegoroczne przygotowania do Świąt są zupełnie inne pod wieloma względami, także jeśli chodzi o wybór prezentów pod choinkę. Szukasz inspiracji pre
Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że hotele nie tylko muszą zmierzyć się z wyższymi rachunkami, ale też dostają coraz większe faktury od podwykonawców. I choć obiekty niechętnie przerzucają te koszty na swoich
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A