Nie pałacowo, a domowo – o złocie we wnętrzach Gdyby spojrzeć na złoty kolor we wnętrzach z perspektywy długich stuleci i zmieniających się stylów to szybko okazałoby się, że nie ma sobie równych. Żaden inny odcień
Praca dla miłośników słodyczy! Czy praca może być słodka? Na to pytanie odpowiadamy: TAK. Właśnie taką oferuje agencja zatrudnienia Manpower, która prowadzi rekrutację pracowników dla firmy Mondelēz International, świa
Warszawa, 29 maja 2019 r.Tikkurila organizuje ogólnopolski cykl spotkań z designeramiTegoroczny cykl bezpłatnych konsultacji z designerami organizowany przez popularną markę farbiarską Tikkurila startuje 1 czerwca. Akcja, w ram
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Ciepłe i zimne kolory – do jakich wnętrz pasują najbardziej?Powszechnie wiadomo, że temperatura koloru wpływa na postrzeganie otoczenia. Tak samo jest w aranżacji wnętrz. Ciepłe tonacje zmniejszaj
Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok• W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przek
Warszawa, 29 października 2020 r.Zabezpiecz drewno na zimę z JedynkąZimowe miesiące stanowią trudny okres dla drewnianej architektury naszego ogrodu. Zmienne warunki pogodowe mogą nie tylko niekorzystnie wpłynąć na ich wygl�
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
Informacja prasowa 23/07/2019Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez GoogleGrape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacjiW czerwcu minęło 5 lat kiedy to Google oficjalnie ogłosił otwarci
Informacja prasowaWarszawa, 22 października 2019 r.Zmiana czasu – fakty i mityW nocy z 26 na 27 października cofniemy zegarki o godzinę wstecz, zyskując tym samym dodatkowe 60 minut. Pozornie to niewiele, ale w rzeczywistości
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm