Kabiny prysznicowe mogą różnić się rozmiarem i formą brodzika, materiałami z których zostały wykonane, sposobem zamykania drzwi i dodatkowym wyposażeniem. Bierzemy na celownik wady i zalety poszczególnych kształtów podstaw
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Jeśli płynące z Zachodu mody trafią w przyszłym roku na podatny grunt, 2018 będzie stanowił kres dominacji bieli w przestrzeniach kuchennych. Co jeszcze może przynieść wiejący zza granicy wiatr zmian?W ostatnich latach biel
Informacja prasowa 19.08.2019 r.PUFF-BUFF przedstawia BIG COLORS – nowe lampy w soczystych kolorach Lato 2019, zgodnie z prognozami zdominowały 3 kolory Pantone: Pepper Stem, Pink Peacok i Clearwater Blue. Intensywne barwy tego se
Łódź, 22 sierpnia 2018 r.Informacja prasowaSpektakularny salon na lata – z zestawem produktów ATLASSalon to centralny punkt każdego domu. To właśnie tam odpoczywamy, przyjmujemy gości i spędzamy najwięcej czasu. Przystę
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
Komfort akustyczny na home office Przez wybuch pandemii, nową normalnością stała się praca zdalna z domu. Dla niektórych był to powód do radości, dla innych wręcz przeciwnie. Jednak można zgodzić się w jednej kwestii ー
Informacja prasowaKraków, 12 września 2017r.Jesień – ostatni moment na ocieplenie domu, jeszcze w tym roku!Koszty ogrzewania budynków to jedna z najbardziej znaczących pozycji wydatkowychi to nie tylko w przypadku rodzin pos
GARMIN PRZEJMUJE WIODĄCEGO DOSTAWCĘ USŁUG MONITORINGU AWARYJNEGO I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ RATUNKOWYCHPrzejęcie dotyczy także Międzynarodowego Centrum Koordynacji Działań Ratunkowych (IERCC)Warszawa, 12 stycznia 2021 – Garmi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie