Dlaczego warto budować z keramzytu?Za nazwą keramzyt kryje się materiał budowlany o interesujących właściwościach. Na tyle ciekawych, że zdobył ogromną popularność i utrwalił swoją pozycję w krajach skandynawskich. Zdo
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Biznes w służbie nosorożcomSpołeczna odpowiedzialność biznesu coraz częściej jest elementem obowiązkowym w strategiach firm. I choć możliwości działań są różne, najbardziej cieszą te, które realnie pomagają benefic
DreamPro™ – nowa generacja profesjonalnychkołder i poduszek od marki WendreWendre wprowadza na rynek linię profesjonalnych kołder i poduszek DreamPro™, dla wszystkich, którzy chcą przenieść komfort wypoczynku w pię
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 29.01.2021Czy komercyjne mieszkania będą powstawać na gruntach gminnych Czy deficyt terenów pod budowę mieszkań s
Zgodnie z najnowszymi standardami w zakresie wystroju łazienki, strefa umywalkowa stanowi nie tylko najczęściej użytkowaną część pomieszczenia, ale także jego wizytówkę i centralny punkt. Odpowiedzią KFA na te potrzeby są
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej